اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۱۳۱۸
انتخاب‌های نادرست و بی ثباتی مدیریتی در وزارت ورزش
اخبار ورزشی کشور این‌روزها پر از حاشیه های عجیب است، حاشیه هایی که سازنده های آن این‌بار ورزشکارران و تماشگران نیستند تا با واژه های ورزشکار نما و تماشاگر نما موضوع به جمع بندی برسد بلکه مدیران انتخابی وزارتخانه هستند که شاید باید گفت مدیرنما ها داستان های تاسف بار خبرهای ورزشی را قلم می زنند.
۲۲:۵۸ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
وانانیوز|

اخبار ورزشی کشور این‌روزها پر از حاشیه های عجیب است، حاشیه هایی که سازنده‌های آن این بار ورزشکارران و تماشگران نیستند تا با واژه‌های ورزشکار نما و تماشاگر نما موضوع به جمع بندی برسد بلکه مدیران انتخابی وزارتخانه هستند که شاید باید گفت مدیرنما ها داستان های تاسف بار خبرهای ورزشی را قلم می زنند.


حمید سجادی نشان داد شاید دونده خوبی باشد یا بتواند سخنران معقولی باشد اما در انتخاب مدیران زیرمجموعه اش زیاد اعتقادی به رزومه دار بودن و شایسته سالاری در آن رشته کاری ندارد.


وزیر ورزش بعد از تایید صلاحیت از سوی مجلس فردی را برای مهمترین شرکت زیرمجموعه اش یعنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انتخاب کرد که هیچ رزومه ای در این زمینه نداشت و انتقادهای نماینده های مجلس او را به تغییر این فرد بعد از ۲ سال وا داشت اما وزیر ورزش نشان داد تبحر خاصی در انتخاب افراد ناآشنا با پست سازمانی انتخابی برای آنها را دارد و فرد جدید نیز هیچ رزومه ای در عمران و آبادانی ندارد و تنها در خودروسازها رفیق دیرینه وزیر بوده است که مدتی سرپرستی فدراسیون بسکتبال را هم در وزارتخانه ایشان قبول مسئولیت داشته است.


مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران به عنوان دومین پایگاه ورزشی تهرانی ها نیز در دوران حمید سجادی با بی ثباتی خاصی از مدیریت ورزشی روبرو است، بعد از کش و قوس های فراوان امیرحسین فتحی از کار کنار کشید و فردی بنام رحیمی که معاون پشتیبانی مدیر مورد انتقاد مجلس در شرکت توسعه جایگزین وی شد که مدتی او  هر دو مسئولیت را برعهده دار شد تا تودیع و رضایی جایگزین وی شود، اما زمان ماندگاری مدیرعامل اسبق سایپا در مجموعه انقلاب کمتر از ۲ ماه بود و فردی بنام سعید ابوالفتحی به عنوان سرپرست این مجموعه بزرگ  فرهنگی ورزشی معرفی شد.


سعید ابوالفتحی که از ابتدای وزارت حمید سجادی با عنوان معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با هیچ رزومه مشخصی! عهده دار بود حالا در سبد بی مهره وزیر و مدیراماکن ورزشی او برای مدیریت زیر مجموعه هایش همزمان سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب تهران هم شده است.


شاید زمانی که محمدحسین میثاقی مجری برنامه پربیننده برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران به مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال درخصوص وضیعت اسفناک و خطرناک ورزشگاه آزادی پرداخت با کمی تحقیق بیشتر بنام سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی اماکن ورزشی می رسید کسی که گفته می شود به واسطه برادرش توانسته این پست ها را عهده دار باشد چرا که در رزومه جستجو شده برای او رزومه شخصی در زمینه فعالیت درنظر گرفته شده برای او پیدا نمی شود.


شاید ریزش سقف سالنی در قم و انتقادهای فراوان در اداره اماکن ورزشی سبب شد تا سجادی به توانایی ابوالفتحی اعتماد بیشتری کند و تاییدیه او را برای سرپرستی بزرگترین مجموعه ورزشی تهران بزرگ بعد از استادیوم آزادی صادر کند تا وی در روزهای گذشته خانمی با سن بالای ۶۰ سال را به سمت معاونت ورزشی این مجموعه برگزیند تا سیکل انتخاب های نادرست و‌ بی ثباتی مدیریتی وزارتخانه حمید سجادی بیش از پیش آشکار شود.


مدیرعامل آبی های تهرانی هم بعد از انتقادهای رییس سازمان بورس به وزارتخانه امروز تغییر کرد تا شاید سخنگوی دولت امروز از تغییرات در کابینه سخن بعمل آورد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین